پیش فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال

  • ۰
  • ۰

گوشی سامسونگ S23 Plus

گوشی Samsung S23 Plus مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی را ارائه می دهد. این گوشی با Android 13، سرعت بهبود یافته و رابط کاربری پیشرفته، طیف وسیعی از کاربران دنیای دیجیتال را به خود جذب نموده است. گوشی سامسونگ S23 Plus مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و لیتوگرافی 4 نانومتری است که در بازی و عملکرد عالی است.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ s23 Plus

اس ۲۳ پلاس با سیستم عامل Android 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه شده است. تغییرات اصلی در رابط کاربری شامل بهبود سرعت و کاهش باگ‌های نرم‌افزاری، کنترل و شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها و قالب‌بندی برنامه‌ها است. سامسونگ وعده داده است که تا 4 سال به روزرسانی نرم‌افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی برای اس ۲۳ پلاس ارائه دهد. این گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و لیتوگرافی 4 نانومتری مجهز شده است. این تراشه برای تجربه گیمینگ و عملکرد بالا مناسب است و نتایج بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که اس ۲۳ پلاس در مقایسه با نسل قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. گوشی با رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود و اسلات کارت حافظه‌ی خارجی ندارد.

طراحی گوشی سامسونگ S23 Plus

طراحی گلکسی S23 Plus تغییرات کوچکی نسبت به مدل قبلی دارد. دکمه‌های پاور و ولوم به پایین‌تر رفته و طراحی لنزهای دوربین ساده‌تر شده است. نمایشگر با حاشیه کم و فلش LED در کنار لنز اصلی قرار دارد. این گوشی با گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. برای طراحی فریم از زره آلمینیومی و گوریلاگلس ویکتس 2 استفاده شده است. s23+ در 6 رنگ مختلف عرضه می‌شود.

سامسونگ s23 Plus ارزش خرید دارد؟

اس ۲۳ پلاس یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ با ارزش خرید بالا است. مزایای آن شامل نمایشگر بزرگ و با کیفیت، سخت‌افزار قوی، دوربین عالی، باتری قوی و طراحی زیبا هستند. این گوشی بهترین تجربه را برای عکاسی و بازی‌های سنگین ارائه می‌دهد.

جمع بندی

Samsung S23 Plus دارای طراحی شیک با تغییرات جزئی، مواد قابل بازیافت در طراحی و محافظ گوریلا گلس است.

این گوشی با صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا، سخت افزار قدرتمند، دوربین عالی و باتری قوی، قیمت بالایی دارد. به طور کلی، S23 Plus با کیفیت بالا و امکانات قابل ارائه نسبت به قیمت خود، ارزش خرید دارد.

  • ۰۲/۰۴/۲۵
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی